Maria Pilar Rueda, de la candidatura de Maria Antonia Garcia Benau, s’incorpora l’equip de Mavi Mestre

La candidata a ser la pròxima Rectora de la Universitat de València, Mavi Mestre, ha confirmat que Maria Pilar Rueda s’incorporaria, en cas de comptar amb el suport de la comunitat universitària el proper dia 6, al seu equip assumint una Delegació de la Rectora dins el Vicerectorat d’Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat que dirigirà Elena Martínez.

Després d’una anàlisi detallada i fugint de mesures electoralistes, aquesta incorporació s’emmarca en el principi declarat per Mavi Mestre de donar prioritat a la introducció en el seu programa de totes aquelles propostes que dins de la candidatura de María Antonia García Benau, aportaven valor afegit i sumaven . Tot per tal d’aconseguir la transformació responsable de la UV i comptar per a això amb les persones que anaven a dirigir-les. En aquest sentit, Maria Pilar Rueda tenia assignada en aquesta candidatura el vicerectorat anomenat de Polítiques d’Igualtat i Desenvolupament Sostenible.

Maria Pilar Rueda és Doctora en Matemàtiques per la Universitat de València i professora titular del departament d’Anàlisi Matemàtica.

%d bloggers like this: