Comunicat de Mavi Mestre després de la reunió amb representants del PDI Associat

En compliment estricte del punt 1 del compromís adquirit per la candidatura de Mavi Mestre respecte a les reivindicacions del professorat associat (document de 5 de març de 2018) , hui en dia dimecres 7 de març, Mestre s’ha reunit en companyia de què serà el futur Vicerector de Professorat, Ernest Cano, amb els membres del comitè de vaga (Isabel De La Cruz, Vicent Monroig, Jordi Pérez, Teresa Samper i Iolanda Torró) per a traslladar-los el document amb les propostes elaborades per la nostra candidatura i enviades a la comunitat universitària (document de 28 de febrer de 2018) i que arreplega una sèrie de millores salarials i laborals i les actuacions necessàries encaminades a aconseguir-les.

Mestre els ha transmès que, en compliment del punt 2 del document de compromís, i atès que no tenim possibilitat formal de convocar cap òrgan de negociació ni comissió tècnica de treball fins al nomenament, Ernest Cano ha demanat ser convidat a la Mesa Negociadora que tindrà lloc el dia 9 de març. Aquesta invitació ja li ha sigut formulada. També es posarà en contacte amb els representants de les seccions sindicals presents en la mesa negociadora per a valorar la seua posició al respecte del procés negociador.

I també, en compliment del punt 3 del compromís, se’ls ha entregat còpia de la petició escrita realitzada per Mestre al Rector Esteban Morcillo on es demana que inste per escrit el Conseller d’Educació a convocar sense cap dilació la Mesa Negociadora del Conveni Col·lectiu del personal laboral de les universitats valencianes perquè acabe de manera immediata els seus treballs i puguem comptar amb eixe conveni que inclou millores per a tot el PDI contractat, també per al professorat associat.

S’ha transmès als representants del comitè de vaga que traslladen a l’assemblea el desig que aquesta disposició oberta i sincera per la seua part a dialogar i trobar acords es traduïsca en una suspensió temporal de la vaga mentre té lloc el procés de negociació, intentant minimitzar així l’impacte negatiu que esta ja ha tingut sobre l’alumnat.

Leave a response

%d bloggers like this: